معتبر ترین و بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

حمل یخچال ساید در اصفهان

حمل یخچال ساید در اصفهان

 

یکی از سختی های اسباب کشی حمل وسایل بزرگ و سنگین مانند حمل یخچال ساید در اصفهان است. کارگر حمل یخچال ساید افرادی ماهر هستند که این کار را به راحتی برای شما انجام خواهند داد. برای کسب اطلاعات در مورد هزینه جابجایی و حمل ساید با ما تماس بگیرید.

اگر قصد اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل را دارید ، حمل یخچال ساید بای ساید را به باربری اصفهان کهن بار اصفهان بسپارید.با اتوبار باربری کهن بار اصفهان یک اسباب کشی بدون دغدغه را تجربه کنید.
شاید تاکنون شما هم خانه خود را حداقل برای یک بار هم که شده عوض کرده باشید و با مشکلات ناشی از حمل وسایل سنگین و گران بها چون یخچال و فریزر ساید بای ساید آشنا باشید. حمل وسایل سنگین خانگی علاوه بر حساس بودن ، بسیار مشکل و طاقت فرسا است. انجام این کار نیاز به دقت، ذکاوت و فراست بسیار دارد. البته که داشتن زور بازو برای حمل یخچال ساید نیاز است. اما به هیچ وجه کافی نمی باشد.
یخچال ساید بای ساید معمولا از ابعاد بزرگی برخوردار است ک موجب شده است حمل و جابه جایی آن در اسباب کشی با مشکل مواجه باشد. از این رو افراد به دنبال کارگر حمل سایدی می باشند که از مهارت و دانش کافی برای جابه جایی ساید برخوردار باشد. جابه جایی وسایل سنگین نیاز به افراد متخصص دارد از این رو اگر قصد جابه جایی وسایل خود را دارید سعی کنید از کارگر مخصوص به این کار استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه حمل یخچال ساید در اصفهان و کارگر حمل ساید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

03134250491

حمل و جابجایی یخچال ساید بای ساید و معمولی توسط افراد خبره

افراد موجود در باربری اطلس بار اصفهان توان و ظرفیت بالایی در حمل و جابجایی یخچال ساید دارند ،بنابراین باربری ما آماده حمل هر نوع یخچال با ارزان ترین قیمت می باشد . پس خیالتان راحت.

 مراحل  جابجایی ساید به شرح زیر می باشد :

•    قبل از جابجایی : رعایت نکات ایمنی و بسته بندی های لازم و چسب زدن درب یخچال
•    انتقال یخچال از منزل و از پله ها توسط افراد قوی و نیرومند و با حوصله
•    قرار دادن و بارچینی با دقت بالا درون خودرو
•    استفاده از پتو و کارتن به حد لازم جهت سالم رسیدن یخچال
•    استفاده از تکنیک های مهم جهت ثابت نگه داشتن یخچال در طی انتقال
•    پایین آوردن یخچال با حوصله و دقت بالا و بردن قرار دادن در محل مدنظر
•    قرار دادن در محل مناسب در منزل مشتری

رعایت نکات ضروری در حمل یخچال بسیار ضروری می باشد که با  سهل انکاری در این امر میتواند خسارت های زیادی به بار بیاورد اما نگران نباشید همیشه باید کار را به متخصصش بسپارید .

پس از جابجایی یخچال ساید حداقل تا ۶ ساعت نباید یخچال را به برق متصل کنید و برای جدا کردن درب یخچال ساید بای ساید و نصب مجدد آن از یک فرد باتجربه در این زمینه کمک بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه حمل یخچال ساید و اطلاع از خدمات کارگر حمل ساید بای ساید با ما تماس بگیرید.

09139041184

جابجایی ساید بای ساید

اگر در زندگی خود زمانی مستاجر بوده باشید یا به هر دلیل خانه را عوض کرده باشید، قطعاً با مشکلات ناشی از حمل وسایل سنگین و گران بها چون یخچال و فریزر ساید بای ساید آشنا هستید. حمل وسایل سنگین خانگی هم مشکل است و هم حساس. این کار نیاز به دقت، فراست و زکاوت دارد. داشتن زور بازو برای حمل بار نیاز است. اما به هیچ وجه کافی نیست. حمل وسایل بزرگ و سنگین در راه پله های طولانی و راه روهای تنگ و باریک  به تخصص و به کار بردن یک سری اصول و تکنیک نیازمند است. روش هایی که از آسیب دیدن زیبایی ظاهری و وسایل فنی  جلوگیری کند. روش های مناسب حمل و انتقال یخچال و فریزر ساید بای ساید را در این متن با هم مرور می کنیم ، باربری سپند بار با ایجاد خدمات تخصصی در زمینه حمل و جابجایی تخصصی ساید بای ساید آماده است خدمات حرفه ای اثاث کشی منزل و جابجایی تخصصی ساید بای ساید را برای شما انجام داده و به مقصد مورد نظرتان برساند.

کارگر حمل ساید بای ساید

یکی از مهم ترین عوامل موفقیت شرکت های اتوبار اصفهان ، پرسنل و نیروهای آنهاست. به عبارت بهتر کارگر حمل بار. افرادی که در زمینه باربری اصفهان و یا حمل بار به شهرستان فعالیت دارند و از طرف شرکت های باربری اصفهان به منازل، شرکت ها و یا موسساتی که قصد اسباب کشی و جابجایی اسباب و اثاثیه شان به محل دیگری دارند، اعزام می شوند.
کارگرهای باربری امیرکبیر در زمینه حمل ساید آموزش دیده و دارای توانایی بالا در زمینه حمل ساید هستند. با خیال راحت با ما تماس بگیرید و از خدمات ما در زمینه اسباب کشی و حمل و جابجایی یخچال ساید بهره مند شوید.
در مجموع حمل و جابجایی بار به خصوص وسایل سنگین وزنی از قبیل یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و یا برخی از دستگاه های ظرفشویی بزرگ و یا برخی از وسایل دیگر خانگی، تا حدودی سخت و وقت گیر است. از این رو کارگران باربری اصفهان باید افرادی قوی از لحاظ فیزیک بدنی باشند و تجربه و مهارت های کافی در این زمینه داشته باشند.

.

ویژگی کارگر حمل یخچال ساید

کارگر حمل ساید افراد با توانایی بدنی بالا می باشند که از تخصص کافی برای حمل انواع بخچال ساید برخوردارند. کارگر حمل ساید معمولا توسط شرکت های باربری آموزش دیده اند، از این رو همواره توصیه می شود اگر قصد جابه جایی یخچال ساید خود را دارید حتما با شرکت های باربری مناسب تماس بگیرید تا آن ها خود کارگر مناسب را ارسال کنند.

روش های حمل یخچال ساید

حساسیت بالا در حمل یخچال ساید به دلیل قیمت بالای این مدل یخچال از اهمیت بالایی برخوردار است ؛ به همین دلیل استفاده از افراد متخصص و کار بلد در این زمینه از اهمیت فراوانی برخوردار است.یخچال فریزر های بزرگ ساید بای ساید بعد از حمل و بعد از گذر از راهروها و ورودی ساختمانها ، احتمال فراوانی برای آسیب دیدگی بدنه و قُر شدگی دارند .
استفاده از پتو و کارتن به عنوان یک ابزار کاربردی جهت انتقال یخچال ساید شما می تواند در تضمین سلامت در زمان انتقال آنها موئثر باشد .
در کنار استفاده از نیروی حمل مجرب یکی از ترفندهایی که مورد نیاز است ، باز نمودن درب یخچال و فریزر می‌باشد که به حمل آسانتر ساید بای ساید و یخچال‌های بزرگ کمک فراوانی می کند
فرستادن تکنسین فنی جهت باز و بسته کردن درب یخچال ساید به همراه نیروهای جابجایی اثاثیه منزل توسط شرکت های اسباب کشی می تواند انتقال یخچال به مقصد را برای مشتریان آسان کند .
یکی از مزیت های باز کردن درب یخچال ساید این است که از افتادن هر گونه خط و خش و قرشدگی درب یخچال جلوگیری می‌کند.در مقصد و بعد از جاسازی یخچال در آشپزخانه مبدا در منزل جدید ، مجددا از تکنسین فنی شرکت سازنده خواسته می‌شود تا ضمن بستن دربها ، سوکتها را نیز در جای خود قرار دهد .
البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که پس از انتقال یخچال به مقصد جدید و ساکن کردن آن حداقل شش ساعت بدون زدن به برق یخچال باید در جای خود قرار گرفته شود و روشن نشود.
یکی از روش های دیگر برای جابجایی یخچال ساید استفاده از چرخ های حمل بار برای جابجایی یخچال ساید است . این روش جابجایی به تجهیزات و مهارت نیاز دارد.

آسیب های وارده به یخچال ساید هنگام حمل و نقل

ایجاد خط و خش و قرشدگی بدنه یخچال و به ویژه درب آن، یکی از شایع ترین صدماتی که در هنگام حمل یخچال ساید بای ساید ممکن است با آن روبرو شوید. این آسیب ها در آپارتمان هایی که راهروی آنها تنگ و باریک دارند، بیشتر به چشم می خورد. برای پیشگیری از این آسیب ها راه حل های زیر را به کار ببرید ، اگر بسته بندی اثاثیه منزل و یخچال را به درستی انجام دهید اطمینان داشته باشید دچار هیچ مشکلی نخواهید شد.

نحوه حمل یخچال ساید بای ساید در اسباب کشی

با توجه به قیمت بالای یخچال ساید بای ساید حمل آن در اسباب کشی از حساسیت بالایی برخوردار است؛ این امر اهمیت استفاده از پرسنل اهل فن و آموزش دیده را دو چندان می‌کند. یخچال فریزر های بزرگ ساید بای ساید بعد از حمل و بعد از گذر از راهروها و ورودی ساختمانها، احتمال فراوانی برای آسیب دیدگی بدنه و قُر شدگی دارند.
استفاده از ابزار لازم مانند پتو و کارتن به میزان لازم و همچنین برخی تکنیک‌ها، می‌تواند به سلامت رسیدن کالاهای حساس منزل شما را تضمین کند.یکی از ترفندهایی که در کنار استفاده از نیروی حمل مجرب مورد نیاز است، باز نمودن درب یخچال و فریزر می‌باشد که به حمل آسانتر ساید بای ساید و یخچال‌های بزرگ کمک شایانی می‌کند.
به همین جهت گاهی لازم است هنگام اعزام نیرو برای حمل اثاثیه ، تکنسین فنی مربوط به سازنده یخچال فریزر نیز همراه تیم باربری به مبدا اعزام گشته تا درب ها را قبل از پایین آوردن از راه پله یا آسانسور باز نموده و به دقت بسته بندی نمایند.این کار از افتادن هر گونه خط و خش و قرشدگی درب یخچال جلوگیری می‌کند.
در مقصد و بعد از جاسازی یخچال در آشپزخانه مبدا در منزل جدید، مجددا از تکنسین فنی شرکت سازنده خواسته می‌شود تا ضمن بستن دربها، سوکتها را نیز در جای خود قرار دهد.البته هنوز ساید بای ساید آماده استفاده نیست و باید بعد از اتمام کار و ثابت نمودن جای یخچال، دستگاه ساید بای ساید به مدت حداقل شش ساعت بدون حرکت مانده و سپس به برق زده شود.

جابجایی یخچال ساید بای ساید در اصفهان

اگر قصد دارید در حین جابه جایی یخچال فریزر هیچ آسیبی به آن وارد نشود بهتر است همه چیز درباره حمل و نقل ساید باید ساید را بخوانید.

اگر در زندگی خود زمانی مستاجر بوده باشید یا به هر دلیل خانه را عوض کرده باشید، قطعاً با مشکلات ناشی از حمل وسایل سنگین و گران بها چون یخچال و فریزر ساید بای ساید آشنا هستید. حمل وسایل سنگین خانگی هم مشکل است و هم حساس. این کار نیاز به دقت، فراست و زکاوت دارد. داشتن زور بازو برای حمل بار نیاز است. اما به هیچ وجه کافی نیست. حمل وسایل بزرگ و سنگین در راه پله های طولانی و راه روهای تنگ و باریک  به تخصص و به کار بردن یک سری اصول و تکنیک نیازمند است. روش هایی که از آسیب دیدن زیبایی ظاهری و وسایل فنی  جلوگیری کند. روش های مناسب حمل و انتقال یخچال و فریزر ساید بای ساید را در این متن با هم مرور می کنیم ، باربری سپند بار با ایجاد خدمات تخصصی در زمینه حمل و جابجایی تخصصی ساید بای ساید آماده است خدمات حرفه ای اثاث کشی منزل و جابجایی تخصصی ساید بای ساید را برای شما انجام داده و به مقصد مورد نظرتان برساند.

حمل یخچال ساید بای ساید

Carry-refrigerator

جابجایی تخصصی ساید بای ساید

کارگر حمل ساید بای ساید

 
در هر جایی از تهران هستید و قصد دارید اسباب کشی کنید و جابجا شوید شرکت سپند بار با داشتن شعباتی در تمامی نقاط تهران برای حمل ساید بای ساید بهترین کارگر حمل ساید بای ساید و یخچال را برای شما ارسال می کند
 
 
 

روش های مناسب حمل و انتقال یخچال و فریزر ساید بای ساید

اکثر خانواده های که خانه خود را عوض می کنند، جوانانی هستند که یا تازه تشکیل خانواده داده اند، یا مستاجراند و یا تازه خانه خریده و صاحب خانه شده اند. حفظ امنیت وسایل منزل ضمن نقل و انتقال به منزل جدید برای این خانواده ها بسیار با ارزش و حیاتی می باشد. هر نوع آسیب وارد شده به وسایل منزل بار گرانی بر روش صاحب بار وارد می کند. به گونه ای که صاخب بار هم نظر مالی و هم از نظر روان لطمه می بیند.

برای حمل وسایل منزل، تخصص و دانش اصولی لازم است. تکنیک و روش هایی وجود دارد از آسیب دیدگی وسایل منزل ضمن حمل بار جلوگیری می کند. یادگیری این روش ها از وارد آمدن خسارت و زیان به وسایل در موقع حمل و نقل تا حد زیادی می کاهد. برای حمل وسایل سنگین چون یخچال ساید بای ساید که هم سنگین است هم گران قیمت رعایت کردن تکنیک هایی ضروری است. چنان چه خودتان قصد دارید لوازم را جا به جا کنید، برخی از این تکنیک و روش ها را در این متن یاد بگیرید.

جابجایی ساید بای ساید

قبل از حمل یخچال این موارد را رعایت کنید

تمام وسایل را از یخچال خارج کنید. برفک موجود را پاک نمائید. یخچال را تمیز کنید. ۶ ساعت قبل از حرکت دادن و انتقال یخچال، آن را از برق بکشید. سیستم یخ ساز و آب سرد کن را از لوله کشی ساختمان جدا نمائید. با انجام این کارها یخچال آماده منتقل کردن است. ضمن انتقال ممکن است آسیب هایی به یخچال وارد شود. در ادامه به این آسیب ها راه های مقابله با آن اشاره می کنیم.

آسیب های وارده به یخچال ضمن حمل و نقل

ایجاد خط و خش و قرشدگی بدنه یخچال و به ویژه درب آن، یکی از شایع ترین صدماتی که در هنگام حمل یخچال ساید بای ساید ممکن است با آن روبرو شوید. این آسیب ها در آپارتمان هایی که راهروی آنها تنگ و باریک دارند، بیشتر به چشم می خورد. برای پیشگیری از این آسیب ها راه حل های زیر را به کار ببرید ، اگر بسته بندی اثاثیه منزل و یخچال را به درستی انجام دهید مطمن باشید دچار هیچ مشکلی نخواهید شد

راه حل های مناسب برای حمل بهینه یخچال ساید بای ساید

یک راه حل مناسب، این است که درب یخچال را از بدنه آن جدا کنید. برای جدا کردن درب یخچال کارشناس فنی نیاز دارید. با جدا کردن درب یخچال می توانید، درب را جداگانه بسته بندی کنید. با مستقر شدن در منزل جدید از کارشناس فنی بخواهید که درب را برای تان وصل نماید. جدا کردن درب ضمن کاهش وزن یخچال از خط و خش و قرشدگی آن جلوگیری می کند.

اگر خودتان همه فن حریف هستید و مهارت فنی دارید، می توانید خودتان این کار را انجام دهید. ولی مواظب باشید، این کار به تبحر و تخصص نیاز دارد و کار هر کسی نیست.

حمل یخچال در اصفهان
 قطعه های اضافی

دومین نکته این است که اگر قطعه های اضافی را جدا نکرده اید، همه وسایل و ملحقات جدا شدنی یخچال را از آن جدا کنید. می توانید؛ قفسه ها و کشوهای یخچال را به طور کامل از آن بیرون آورید. با این کار، وزن یخچال کم می شود و حمل یخچال ساید بای ساید راحت تر انجام می شود. اگر قصد ندارید، درب یخچال را جدا نمائید، با چسب های مخصوص دور آن را چسب کاری نمائید. چسب زدن درب مانع باز و بسته شدن ناگهانی درب یخچال در هنگام جابه جایی می شود.

به حالت عمودی یخچال را منتقل کنید

سومین نکته؛ دقت کنید که یخچال را به صورت عمودی منتقل کنید. با افقی قرار دادن یخچال ممکن است روغن کمپرسور به داخل لوله های خنک کننده گاز نفوذ کند. از کج شدن یخچال جلوگیری کنید. مواظب بخش های پشتی یخچال باشید تا به بخش موتور و تاسیسات یخچال آسیب وارد نشود.

حمل یخچال ساید بای ساید

استفاده از چرخ های حمل بار

یک راه حل مناسب و بهینه برای حمل یخچال ساید بای ساید استفاده از چرخ حمل بار است. چرخ حمل بار باعث روان تر شدن حرکت یخچال و امکان جابه جایی عمودی آن کمک شایانی می کند.

چهارمین نکته؛ موقعی که یخچال را درون وسایل نقله قرار دادید، از محکم و استوار بودن آن اطمنان حاصل کنید. منافذ و دور وبر یخچال را با وسایب نرم مثل، پتو یا فوم های نرم و با نایلون های حباب دار بپوشانید تا از خراشیدگی و افتادن آن جلوگیری کنید.

حمل یخچال ساید در اصفهان توسط شرکت های حمل بار

راه حل بعدی این است که حمل یخچال ساید بای ساید را به کارگران مجرب و کاردان شرکت های باربری اصفهان بسپارید. در این روش هزینه ای که به کارگر پرداخت می کنید، به مراتب کمتر از هزینه ای است که در صورت ایجاد مشکل برای یخچال باید برای تعمیر یخچال به تعمیر کار بپردازید.

نکات پایانی برای انتقال ایمن یخچال سای بای ساید

بعد از رسیدن و حمل یخچال ساید در اصفهان به مقصد و متصل کردن سیستم آبی آن تا ۵ ساعت آن را به برق نزنید. اگر در مدت زمان ۷۲ ساعت یخچال شما به دمای خنک کننده مورد نظر نرسید از تکنسین یخچال برای رفع مشکل کمک بگیرید.

چنان چه ضمن حمل و انتقال یخچال مجبور شدید، آن را به حالت افقی قرار دهید، پس از مستقر شدن در مکان جدید، تا ۲۴ ساعت از روشن کردن یجچال جلوگیری کنید.

راه کارهای ارائه شده در این مطلب را برای انتقال صحیح و سالم یخچال ساید یای ساید محبوب خود به کار ببرید تا از آسیب دیدگی آن پیشگیری نمائید و با دلی خوش و روانی آسوده به منزل تازه کوچ کنید.

slide-2feca5b
Rate this portfolio